21 januari 2012

morkkis

Ni får ursäkta mig för min dåliga bloggning igår. Jag hade inte riktigt tid att sitta framför datorn, eller ens göra ett till tråkigt inlägg via telefonen. Min dag såg ut såhär:
Träna på morgonen, vara i skolan till fyra (vi övade vidare på elevdansen och den är så skitrolig att dansa..!), ta bussen hem, förvandla mig till en nörd, åka till Helena, äta tortillas och börja festa, fara till Villa Junghans och fortsätta festa, gå hem till Helena för att äta och sova.
Mer detaljerat om festen kan jag säga att den var helt otroligt dramatisk. Jag brukar inte göra annat än ha roligt när jag festar eftersom jag annars sku kunna stanna hemma lika bra, men igår hade jag (och en del andra) en lite känslofylld kväll. Dessutom var hela kvällen full med drama (andra människor, jag var somtur inte inblandad) så det blev en lite konstig fiilis bland människorna. Hade ändå helt roligt till slut. Det var inte närapå den bästa kvällen nånsin, och jag har lite liknande känsla nu som efter nyåret, men nu kan jag belöna mig med en hemmakväll idag när jag drog mig dit igår, skönt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar