29 januari 2012

I hate it when I'm singing a song and the artist gets the words wrong

Har träningsvärk nu ren. Vi tränade i nästan två timmar, Emma och jag. Känner mig duktig och fem kilo tyngre då jag just åt mer än nånsin förut. Nu tänkte jag ta en varm dusch, hoppa in i min onepiece, se på lite serier och sen städa rummet snabbt före jag ska sova. Det ser ut som om någon sku ha tagit ut alla kläder jag äger och bara kastat dem omkring sig i rummet. Att städa på söndagar tycker jag om att göra, eftersom det blir som en ordentligt ny början på en ny vecka om man vaknar på måndag morgon i ett städigt rum. Men, ha en skön kväll!
P.s. Hittade några sidor med jättefina bilder på nätet så jag kommer antagligen att sitta uppe i timmar och kolla igenom dem ikväll..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar