31 januari 2012

undviker provläsandet

Ursäktar min urdåliga uppdatering. Höll på med ett inlägg på finskatimmen, men läraren märkte att jag hade telefonen framme och tvingade mig att sätta bort den. Men, mitt franskaprov gick kanske bra. Kan hända att det gick riktigt uppåt skogen också, haha. Sen blev jag jättelänge i skolan helt i onödan (2 timmar + en onödig finskalektion). Halv fyra var det danstimme på Elixia som gällde, det var superroligt men musiken fick mig att bara vilja springa hem och se på Burlesque. Den måste jag kolla nåndag!
Efter träningen släpade jag mig hem, tog en dusch och åt mammas supergoda mat. Nu ska jag fortsätta undvika provläsningen och åka iväg för att se på brorsans match med mamma och momi. Är hemma runt 8 säkert och då ska jag börja läsa. Skönt med lätta ämnen som man inte behöver läsa på. Laters





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar