4 januari 2012

exclamation point

Väcktes just av att Rosa ringde åt mig. Fast jag visste att hon sku ringa fick jag världens chock och höll på att få hjärtattack. Lyckad väckning. Jag föredrar att bli väckt som om jag sku vara värsta prinsessan. Brödernas trummande är inte heller mitt favoritljud att vakna till och för att förklara för er hur lätt jag verkligen vaknar (på mitt prinsess-sätt) kan jag berätta att dethär är min väckarklocka-sång. Men för övrigt så borde jag seriöst börja förbättra min dygnsrytm! Igår natt somnade jag inte före klockan 5 så när skolan börjar nästa vecka kommer det att vara lite svårt att vakna den tiden jag somnar nu..
Om idag. Det är onsdag idag och min dag ser ut såhär: först lite häng här hos mig med Rosa, till kanske 5 tiden. Klockan 6 ska jag vara på Esport för att prova mig på hot yoga med Ems. Ser verkligen fram imot det! Efter yogan, som är slut 19.30, har jag inga speciella planer så om ni gör nånting skoj, call me! Låter som en bra dag, hoppas ni också har det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar