25 januari 2012

fluffy

Har gått omkring med Jennys pälsväst hela dagen och fick därför ganska många "har du varit och jagat?"-kommentarer. Haha. Men den är superfin och såå skön, I like! Efter skolan umgicks jag med min roliga kusse första gången på länge. Nu ska jag försöka få pappa att köra mig av och an till Ems före jag ska i duschen och sen ska jag sova.
Att träna på morgonen var förresten en superbra idé! Bortsett från att jag inte kunde lyfta nånting på hela dagen kände jag mig pigg och skön efter att ha varit i bastun och allt på morgonen. Rekommenderas!
outfit + min lilla kusin :) har på mig gammeldans skorna, haha

sötis
och just nu sitter jag i soffan och tar inte bilder på mig själv (jag lovar!) ser på CSI. mys



4 kommentarer:

  1. du e jätte söt! Sku så villa träffa dej nångång ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! de bara så du träffar mej, haha ;)

      Radera
  2. haha visst är det irriterande när man inte vet som kommenterat? ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. men ja vet vem de e så de stör int mej så mycket, haahaaha

      Radera