3 januari 2012

there's something about her

Har haft en helt härlig dag! Klockan halv två hoppade jag och Petra på tåget till stan, och några minuter före det hade jag mötts av en sjukt brun Petra. Hon såg bara så glad och lysande ut att jag nästan inte kunde sluta se på henne..! När vi kom till stan gick vi raka vägen till Stocka, tog oss upp till skoavdelningen och gick rekordsnabbt igenom den. Så gick vi till Monki, Weekday och H&M. Efter det bestämde vi oss för att ta lunchpaus, vilket vi verkligen behövde eftersom jag i allafall var helt utsvulten. Vi bestämde oss för att äta på Picnic men eftersom det var mer ryssar än finnar i stan och annars också massor folk så var det fullt överallt. Till sist trängde vi in oss på en soffa bredvid varandra på ett överfullt cafe picnic. Mysigt. Petra hade med sig två jättecoola ljusstakar (om de nu kan kallas det..vet inte vad det heter) som hon hade köpt åt mig i Afrika (visar en bild senare)! Efter lunchen gick vi till några butiker före vi bestämde oss för att gå på kafé. Vi satt i Coffee House i runt två timmar och bara pratade om allt från att inte låta livet gå förbi utan att göra nånting fiffigt till hur mycket folk förändras. 19:30 tog vi tåget hem och jag åt middag med min familj och nu tänker jag bara ta det lugnt.
Det är nånting med Piidra förresten.. Efter att jag har varit med henne (speciellt en hel dag som idag) är jag alltid på helt otroligt bra humör och känner mig så positiv och glad och allt. Det måst vara nånting med att hon är så glad och nöjd att det smittar av sig på mig. Älskar den tjejen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar