22 januari 2012

I ♥ little things in life

Efter en latinodans/magmuskeltränings-timme och 45min på punttis var jag ganska nöjd med vad jag hade åstadkommit idag. Fick skjuts hem, åt (proteiner, haha) och gick i duschen. Nu ska jag belöna mig själv med att se på denhär, dricka nånting varmt och bara mysa i mina sköna kläder. Framför mig har jag en vecka som för 15min sen inte sku vara så stressig, men som just fylldes med träning (mer än jag trodde) eftersom vi märkte att jag nu har ett kort till Esport samtidigt som jag har kvar mitt Elixia kort, som jag trodde att inte är i kraft mera.. Oops. Så jag får gå på timmar på båda ställena i typ en och en halv månad, skojigt! Jag bestämde mig därför att satsa på hot-timmarna och gym i Esport och på Zumba i Elixia. Lyckligtvis får jag med mig vänner till båda ställena så jag behöver inte svettas ensam. Ska ändå se om jag kanske sku kunna sälja mitt Elixia kort åt nån för en månad.. Om nån är intresserad kan den meddela mig och så får ni träna för typ 60e hela februari. Nu ska jag se på film, ha en skön kväll!

med Linda nåndag förra veckan.. ni får ursäkta den dåliga kvallen


nej, mitt hår är inte vått faktiskt. haha, det är hårfärgen. tyckte bara frisyren var ganska snygg
mina snälla kusiner hämtade hem dehär från sin resa idag.. lite högre än jag egentligen sku vilja ha men lika fina och varma ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar