4 januari 2012

I wanna make you sweat

Hot yogan var awesome! Höll på att svimma när vi hade stått med huvudet mot golvet men annars gick det fint och var riktigt roligt. Esport verkar annars också ganska bra så jag tror att det blir till att byta dit nu för att börja träna för gammeldansen. Ska bli roligt med lite omväxling. Skönt att inte behöva chilla i Sello 24/7 mera heller.
haha! tyckte de är ganska söta och speciellt eftersom han till vänster ser ut som en kompis
Just nu sitter jag och lyssnar på sången som mest av alla påminner mig om nyåret. Det är denhär, haha. Den dansade vi till halva kvällen, Jenny och jag (undra inte, det var faktiskt sjukt roligt!). Annat som påminner mig om nyåret är faktiskt Coldplay, som en viss typ påminde mig om att vi lyssnade på. Tycker om sånger som påminner en om nånting..!
Har snart laddat ner hela andra säsongen av Skins och ska se lite på det idag. Dessutom ska jag försöka komma i säng före fyra för en gångs skull fast jag imorgon får sova hur länge jag vill för första gången på hela veckan eftersom jag inte har program före på kvällen, skönt. Men tills Skins är laddat blir det mer Melissa Horn. Är beroende av hennes röst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar