19 januari 2012

tvåtimmars hardcore träning, check!

Kom just hem efter en dag som var längre än jag trodde den sku bli. Efter skolan skrev jag klart en finskagrej före vi tog tåget till Sello med Linda. Där gick vi omkring i nästan tre timmar och sökte bara skor. Vi var inte inne i annat än skobutiker, och om ni vet hur Sello ser ut så finns det ju bara typ fem skobutiker där, så vi var minst tre gånger i varje. Jag hittade inte ens ett par skor men Linda hittade två efter mycket intensiv sökning. Efteråt firade vi lite med att äta på Subway. Såå gott! När vi hade ätit och allt hoppade vi på tåget till Grani, tog bussen till Esport och gick på vår CXworx. Vi hade som sagt ingen aning vad det var, men det visade sig vara en magmuskelträningstimme. Så vi tränade våra magmuskler i en halvtimme och höll på att börja gråta av att det tog så ont. Skönt var det i allafall och efter timmen var vi ännu en och en halvtimme på punttis och tränade allt från vaderna till axlarna. Började nerifrån och jobbade oss uppåt. Det var hur roligt som helst fast jag aldrig förr typ har tränat så hårt. Vi bestämde oss också för att vara hurtiga och gå på en Hotpilates timme imorgon före skolan. Snart är jag mer vältränad än alla ni andra (med lite tur och ork..), booyah! Kommer antagligen inte att kunna röra på mig resten av veckoslutet när det imorgon dessutom står dans på schemat, både i skolan och på kvällen. Nu måst jag duscha och sova och så vidare. Godnatt!
mitt motto de kommande månaderna (eller ett av dem)--nike har helt rätt ju, just do it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar