12 januari 2012

one reason

Datorn är helt urlångsam just nu. Säkert för att jag håller på att ladda ner fyra filmer och en episode av VD. För er som inte vet vad det är, så är det Vampire Diaries och hur pinsamt det än är måst jag medge att jag faktiskt har följt med sen det började. Kollar oftast härifrån men den nyaste episoden har inte kommit ut ännu och jag kommer inte att hinna se den imorgon. Jag och Ems tittar alltid på VD tillsammans och kommenterar allting och så vidare. Ni vet hur det är med serier som man egentligen inte ens vet om de är bra, men man fastnar i dem och måst se slut dem..? Så är VD för mig.
lite mat, en bra film, bra sällskap och det är en perfekt kväll på G om ni frågar mig..
Skräckfilmerna jag laddar ner till i morgon blev till sist: Eden Lake, A Nightmare On Elm Street (både den från -89 och den från 2010), Jennifer's Body (har inte sett den men tänkte att det sku vara komiskt med en mördande Megan Fox..) och Hide and Seek. Vet att det finns hur många som helst till som är bra (eller bättre) men det blev nu dehär. Min brorsa föreslog den ursprungliga Friday the 13th men gamla filmers kvalle stör mig så jag orkar inte ladda den. Den nya har vi hemma though.. Om nån vill veta hur det är med mig och skräckfilmer så tittar jag helst på dem med en kille eller ett stort gäng. Aldrig ensam! Att jag alls tittar på dem är ganska konstigt egentligen eftersom jag förr inte kunde se på nånting skrämmande, efter att inte ha kunnat sova på en månad efter att ha sett en Scary Movie (det är okej att ni skrattar åt mej..). Jag föredrar gladare filmer, som är lite mer ofarliga, haha.

4 kommentarer:

  1. Niiicooooooole Men elmstreet e helt skit, hide and seek e helt ok mn man ha sätt den så många gr o ja ha både den o jennifers body hemma som btw värkar så fittit skit!! taa nå andra?!?! :DDDDDDDD vem kmr btw??????????

    H. du vet no säkert vem

    SvaraRadera
  2. ladda antichrist!!! den e kuulema helt sjukt sådä psykiskt hemsk :D sådä mental madness

    SvaraRadera
  3. JOOOO hyväää assi!! vi prata om den just på filsan, julle sa att den e helt sika bra

    SvaraRadera
  4. som ni säkert vet så vet ja inga kauhuleffor, men ni kan ladda/ta me, ja orkar int o ha int sett nån av domdär :D

    SvaraRadera