14 januari 2012

-8°C

Skins, tända ljus, tusen täcken och dynor, lite skvaller med Assi... Vad är bättre än dethär?
Min dag har gått åt till att hitta på elevdansen (vi fick vår del av den klar!!!), gå en sväng till Stocka (som jag sa tidigare) och vara ute helt för länge. Det är nära minus 10 nu, och om det blir alls kallare är jag inte påväg ut före det blir sommar. Hatar att det är kallt ute. Kylan gör att jag kommer hem med huvudvärk och är på jätte dåligt humör och är otrevlig mot hela min familj. Inte alls bra. Som tur hjälper det att mamma har lite förrätt åt mig så att jag får mat genast, och så är alla lite sådär extra snälla mot mig.
Snart ska vi äta nånting som jag just nu inte kommer ihåg vad det heter men som är såå gott och som vi äter ganska sällan. Sen ska jag bara läsa februari-Cosmon som jag köpte, se på Skins och gå sova så tidigt jag kan. Av nån konstig orsak är jag helt dödstrött..
egopic/dagens från igår
såhär sov vi, och så ligger jag nu också, mysiigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar