2 januari 2012

hej se det snöar

jag, Lotta, älskade och saknade Sanna, Vilma i St Tropez
Sofia och jag i St Raph. Märk färgskillnaden, haha (hon är lika blek som vi andra på vintern)
ursäkta kvalitén, tog bilderna från FB så that should explain it..
Hej på er! Hoppas ni har haft en bra början på er andra 2012 dag. Själv vaknade jag halv två och råkade i misstag titta ut genom fönstret. Min första reaktion var: jaha. Jag hade nämligen börjat hoppas på vår redan. Men nej, tydligen blir det inte alltid som jag vill. Trots det tråkiga vädret (som en del av er säkert är i sjunde himlen över) fortsatte jag med vad jag hade börjat med när jag vaknade.. Jag sjöng denhär sången--fråga inte varför. Sen tog jag en stund på mig att fundera på mina drömmar, speciellt en. Jag drömde att min kusin (Lotta) sku ha en fin bal hemma hos sig för alla i skolan, lärarna också. Det var nånting med att nån hade sagt nånting.. I alla fall så just när jag tänkte på dethär ringde min telefon och vem var det inte om min kusse. Spooky. Så jag har haft en händelserik morgon med andra ord. Nu tänkte jag gå i duschen, se på Skins (fick lust att se på det efter att jag på nyåret såg en episode) och göra ett inlägg om nyåret före det bär av nånstans med Lotta för att träffa mina finska töser Vilma och Sofu. Vad vi gör är ännu oklart eftersom vädret suger och varken Lotta eller jag precis simmar i pengar atm. (inlägg nummer 300, woopwoop!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar