16 januari 2012

beautiful day

Trots min dåliga morgon blev dagen riktigt rolig till sist. En halv timme franska, lite finska, intressant historiatimme, lunch, snabbt till hälsovårdaren, elevdans-övning, gammeldans. Efter skolan gick jag på kaffe till ett litet café i Grani med Linda och Nicke, sen gick Linda och jag hem till henne. Det var meningen att vi sku jobba på vår finskapresentation men det blev mest bara youtube, elevdans och annat "onödigt". Roligt som fan var det i allafall och när jag kom hem var jag inte trött som jag vanligtvis är, utan jag var på helt otroligt bra humör. Så tack för det Linda! Hemma åt jag middag och pratade i telefon med Helena en ganska lång stund, vi hade mycket att catcha upp med fast det inte var så länge sen vi sågs. Nu ska jag äta min mandarin och sen hoppa i säng efter att ha tagit en varm dusch. Trevlig måndagkväll till er alla, haha.
 p.s. Lindas hund (Ludde) är typ världens sötaste. Seriöst, har aldrig sett nånting så härligt. Den är som en mjuk liten hårboll och den är så snäll och bara viftar på svansen och har sig. Är kär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar