7 januari 2012

if it's good, it's good

Ursäktar den dåliga uppdateringen. Nu kommer ett stooort inlägg med bilder och allt från mina senaste dagar. Både från middagen på Vapiano och från igår (tror jag..?). Igår var vi som jag tidigare skrev hos mig och såg på Potter. Vi såg bara nästan halva ettan, sen orka ingen följa med mera så vi stängde av. Det kom och gick människor hit hela dagen, tills vi klockan sex tog en buss till Assi. Där hängde vi sen resten av kvällen med runt femton nära och kära. Vi åt banankakan, drack lite vin och sånt, lyssnade på musik och tog det bara lugnt. Alla for hem ganska tidigt men vi kände oss hungriga så efter att ha ätit och allt var klockan plötsligt sex på morgonen när vi gick och lade oss. Embla, Assi och jag sov alla i samma säng, och jag som sov i mitten fick sova mellan två madrasser. Bekvämt..! Idag på morgonen steg jag upp och tog nästan genast en buss till Sello med Ems, därifrån åkte vi till stan, gick en sväng till Zara och sen gick vi bara och äta före vi for hem. Nu har jag några timmar "ledigt" före vi klockan sex ska vi vara hos momi och mofa för att träffa alla kusiner och äta couscous. Senare på kvällen sku vi försöka hitta på nånting skojigt med tjejerna, men det blir nog ingen sen kväll för mig idag (inte för sen i alla fall) eftersom jag imorgon måst sitta med näsan i finskaboken hela dagen. Bra slut på jullovet, eh?





älskar att Vapiano är så mysigt! Fin inredning osv



hej se det snöar hej se det snöar...

dålig kvalle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar