29 januari 2012

sunday- sunny day

Det blev ingen fest igår. Bara häng hos en kompis mitt ute i skogen med ett litet gäng. Känner inte dem så jättebra men vi hade roligt i allafall och eftersom vi halvt firade en födelsedag så fick vi både mat och kaka. Halv ett drog jag iväg två fyllon till tåget (Ass och Ems, känn er träffade) och så gick jag hem mitt i natten ensam. Kallt var det, men roligt att det var stjärnklart, älskar stjärnorna. Idag sov jag inte så länge, bara till 11, sen steg jag upp och nu har jag bara ätit morgonmål och läst. Tänkte se nyaste VD och sen ska jag till Esport nångång runt halv 3 för att träna lite. Känns som om jag inte sku ha tränat på länge. I morgon börjar provveckan och jag vet inte riktigt hur jag ska orka med det.. Borde försöka titta in hos momi också under veckan, bara för lite småprat (på franska, haha). Ha en bra dag, och njut av solen! Jag sku gärna göra det men att frivilligt gå ut i -15 är mot mina principer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar