12 januari 2012

we live on sunshine

Usch fy (haha) vilket väder! Det regnar, är kallt och alla vägar är bara is, utan sand. Nån gubbe sa nånting åt mig när jag var påväg hem om att nån sku flytta på sig, jag lyssna på musik så jag hörde inte riktigt vad han sa.. Dessutom använde han ordet "saatana" så jag var inte säker på att jag ville höra vad han hade att säga. Kom just hem från famo, och nobel som jag är sa jag att jag kan ta buss hem för det är så mörkt och halt. Jag var ändå in need of some exercise efter att ha ätit för många plättar.
Nu tänkte jag catcha upp på alla mina serier som jag inte har sett på på hur länge som helst, ladda ner lite skräckfilmer (meddelar senare vilka det blev) och må illa av mätthet. Loving life, speciellt när jag inte har alls läxor eller annat skit! Senare ska jag också fixa lite mer på min kalender, är helt in love och blir det mer varje gång jag öppnar den.. Woopwoop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar