21 januari 2012

samedi

Tänker inte göra nånting intressant på hela dagen. Det förtjänar jag efter min gångna vecka. Jag tänker se nyaste VD, sätta mig framför tvn och kolla på onödiga program hela dagen lång. Ska försöka hitta nånting att äta också, det har jag inte hunnit med ännu. Senare ska mitt hår färgas och klippas (lyx att få det gjort hemma) och så kommer Emma och kanske Embla hit. Mys!
på tågstationen i grani, haha
efter tvåtimmars träningen med Linda på torsdag :)
vad jag ätit idag..

2 kommentarer:

  1. Hejj din blogg ha fösvunni ut min 'follow' blogger lista o ja får int den mera tibakaa!! så röv!! men hej älskar att läsa dina inlägg! saknar dej, puss o kraam!!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm konstigt.. ja vet int alls hur de funkar men jättekiva att du orkar läsa va ja skriver, haha. saknar dej massor, puss o kram! <3 blogga lite mer själv?? ;)

      Radera