22 januari 2012

shoe-crisis!!!

Har kollat alla nätbutiker jag vet (nelly, asos, topshop, bubbleroom, h&m, weekday, bikbok...) men jag hittar inga bra skor till gammeldans-efterfesten! Börjar snart få lite panik eftersom jag inte alls vet var jag ska hitta bra skor. Har kollat i butikerna också, många gånger, men ska ännu ge dem en till chans, på tisdag. Tills dess sku jag ändå gärna kolla lite på olika nätsidor och se om jag sku hitta nånting bra där, det blir enklast så. Så om ni vet nån bra nätshop sku jag vara jätte tacksam över lite hjälp..!

skorna är inte det viktiga här, kolla kjolen!!! jag blev lite kär..

2 kommentarer:

  1. en outlet i gräsviken har hlt sjukt snygga skor, massa färger, höga klackar o superbilliga priser!! ta en titt där :DD

    kiva blogg btw ^^ -M

    SvaraRadera
    Svar
    1. oj tack för tipset, de ska ja göra!!! o tack :)

      Radera