9 januari 2012

svart+vitt=grått

Nicole den grå kan ni kalla mig just nu. Kände inte riktigt för färg idag på morgonen så det blev svarta byxor, grå skjorta och silversmycken idag. Skönt med bekväma kläder efter att inte ha sovit mer än tre timmar förra natten. Tro inte att jag inte försökte sova, jag låg vaken i timmar, räknade lamm och försökte lura mig själv att jag var trött (det lyckades inte så hemskt bra).. När väckarklockan ringde för andra gången hade jag tänkt göra som 2011 och bara bli i sängen en kvart till och försena mig från skolan, men sen kom jag fram till två saker. 1) Det är 2012. 2) Jag blir ju faktiskt inte piggare på en kvart, så lika gärna kan jag stiga upp genast. Så jag hann till skolan. Att sen vara koncentrerad på lektionerna var en helt annan femma, men jag höll mig vaken åtminstone. Mellan ett och halv tre hade jag sällskap av Helena, sen var det möte med rektorn och så gammeldans, som jag inte kunde vara med i för att jag mådde så dåligt. Som ett bra slut på en härlig första skoldag efter jullovet var alla bussar sena, så det tog 45 minuter för mig att komma hem.. Fan vad jag väntar på att få körkort. Gjorde just mat åt Mel och mig och nu sitter jag här och har undvikit att läsa min finskabok så länge som möjligt. Den ska vara läst nästa vecka så min tanke är nu att det kanske är bäst att bara få det överstökat.. Klockan åtta får jag iaf se på lite vimsiga modeller som inte kan uppföra sig. Woopwoop!
myspys
hade på mig mitt Nomination-armband som jag inte har använt på länge, med den nya biten som Embla gav åt mig till julklapp :)
älska filtar som man hittar hemma när det är lika kallt inne som ute..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar