28 januari 2012

20 things

För att sluta vara tråkig får ni en lista på 20 saker ni (kanske) inte visste om mig.

1. Jag heter Elisabeth i mellannamn
2. Jag måst lära mig tala franska flytande
3. Jag älskar sommaren
4. Mina vänner är viktigare för mig än jag nånsin sku kunna förklara
5. Jag faller alltid för killar som är dåliga för mig
6. Jag har lite orealistiska framtidsplaner
7. Jag behöver inte festa varje veckoslut
8. Jag tycker inte alls om hemligheter (blir så nyfiken + helt orolig om folk viskar och har sig)
9. Mitt hår är det jobbigaste som finns
10. Jag kan inte vara arg på nån länge
11. Jag älskar att fota men är urdålig på det
12. Jag blir nästan inte alls brun på sommaren och det stör mig inte ens
13. Jag älskar att tala engelska
14. Jag lyssnar mest på svensk musik
15. När jag var yngre ville jag adoptera en liten flicka från Kina (ännu också nog)
16. Jag kan sitta och se på filmer eller serier hur länge som helst
17. Jag älskar choklad (men kan kontrollera mina cravings, haha)
18. Ibland tror folk att jag inte tycker om dem bara för att jag råkar se på dem på nåt konstigt sätt (?)
19. Jag tycker inte om sjukhus eller liknande ställen
20. Jag har kallt nästan hela tiden
klicka på bilden för dagens sång

2 kommentarer: