10 januari 2012

lunch

Usch vilken tråkig skoldag. Först hade vi konst som bestod av 60minuter föreläsning och sen sku vi planera lite i typ en kvart. Vi ska göra föremål av lera i jugendstil och jag har absolut inga idéer om vad jag kan göra.. Men det får bli, ska googla runt lite senare idag och se vad jag kommer på. Efter konsten hade jag geografi med Mange, som tyvärr inte är lika glad som festande Mange.. Alls. Dessutom satt han ett minus på sitt papper vid mitt namn, haha. Okej så jag har inte varit helt koncentrerad men vadå, det är faktiskt ganska oinspirerande med en lärare som bara slår upp allt på wikipedia. I alla fall sluta jag ren så nu ska jag snabbt en sväng till Sello för att se om jag kanske hittar en ny kalender åt mig (blev plötsligt trött på min andra) och sen bär det av till Ju Fu med Assi och Emma för att äta en Kinesisk, Thai och Sushi-lunch. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar