18 januari 2012

busy day

Skola från 09:30 till 16:00. Ingen vanlig skoldag heller. Jag ska vara med på en morgonsamling, ha finskapresentation och gå på ett franskamöte (plus vara på fyra vanliga lektioner). Efter skolan bär det av till Esport, sen hem för att snabbt äta och klockan 18:00 (?) ska jag vara tillbaka i skolan med några andra duktiga elever och hålla ett info-tillfälle för 96ornas föräldrar. Efter det bär det av hem i snön för att få njuta av min första kväll på länge som jag inte behöver komma ihåg att göra nånting speciellt. Så skönt. Min torsdag är lika fullproppad med program som min dag idag är, men jag har inget speciellt i skolan vilket är skönt som bara vad.

Några bilder från en semester på Curacao.. Bara för att jag längtar till varmare breddgrader och stressfria förhållanden såå mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar