30 mars 2012

you better hold on

Once again.. jag "nätshoppar". Min nätshopping går oftast ut på att jag skrollar igenom sidor och åter sidor med kläder, hittar tusen plagg jag vill ha men köper inget. Tänker bara: jag köper det sen. Men gör jag nånsin det? Nej. Roligt har jag iaf, och jag får massor inspiration, speciellt att gå igenom alla mina gamla fula kläder och göra nåt snyggt av dem. Tror jag ska göra det nu, laters!
det finns så mycket snygga skjortor för killar.. vill ha! och ljusröda byxor sku jag inte tacka nej till heller!
p.s. Jag behöver er hjälp!!! Google (eller vad det nu är som är bakom blogspot och allt dethär) meddelade mig just att jag har 100% av bildplatsen full. Bilderna på bloggen sparas ju inte bara här, utan också på picasa web album (googles) och om jag tar bort bilder därifrån försvinner de från bloggen. Jag vill inte tömma min blogg på bilder (provade det här och se vad som hände!) så vad kan jag göra för att kunna ha fler bilder? Finns det någon annan blogg (blogg.se eller liknande) där man kan ha hur många bilder som helst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar