31 mars 2012

last day of march 2012

Kan inte tro att det redan är april i morgon. Nyåret känns som igår. Konstigt att tiden går så snabbt, men med allt roligt att se fram emot denhär våren så klagar jag inte. Speciellt klagar jag inte över att maj närmar sig med stormsteg. Spänningen stiger.. Haha. Men tills dess är det en dag i taget som gäller, och jag börjar idag. Är ensam hemma för tillfället och för er med små tysta familjer så kan jag berätta att det är en ovanlig lyx. Hela huset är helt tyst och jag kan bara gå omkring och sjunga och tänka för mig själv. Fast snart kommer alla hem och då blir det kaos som vanligt. Sen ska jag kanske iväg för att pumpa lite järn (haha det låter ganska hardcore) och sen ska jag köra och lära mig franska idag också. Kastar boken i väggen och ser på en fransk film tror jag. Men nu fortsätter jag med det jag gjorde före bloggen lockade mig till datorn; att läsa min bok. Är helt hooked och snart är den slut. Då tänkte jag satsa på nånting jag inte gjort på länge, att läsa en svenskspråkig bok. Snabba Cash kanske? Borde också läsa slut Millennium trilogin. Men ha en bra dag alla, medan jag funderar på mina svåra val!
har hittat en ny drog. eller två. det är bröd (helst ciabatta) med lite olivolja och basilika på och kakao. och jag har ätit det förut, har bara fastnat nu. helt totalt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar