27 mars 2012

and it goes like this..

Ååh har ni märkt att snön är nästan helt borta redan?! Dessutom finns det redan videkissor på videkisseträden (?) och våren är här for real. Har sagt det ett antal gånger men idag känner jag att det faktiskt är sant. Och så känner jag mig som en lyckans ost (eller nånting liknande) idag. Hade en kort skoldag och så åkte jag till famo för lite städning. Hon var inte hemma men snäll som hon är hade hon stekt plättar åt mig så efter att jag hade städat satt jag mig i soffan med min bok och åt plättar. Så sjukt skönt att bara sitta och läsa i ett helt tyst hus! Nu är jag lugnet själv och funderar på vad jag ska göra resten av dagen idag.. Kanske bara sitta hemma och göra absolut inget?
Ojojooj kolla så snygga shorts!! Måst nog fixa liknande åt mig själv..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar