9 mars 2012

är det verkligen fredag idag?

Hej på er alla fina! Är ledsen (och lite förvånad) över att jag inte har bloggat alls idag. Har helt enkelt inte haft tid eller ens tänkt på det sen morgonen och då var jag upptagen med annat. Min dag har sett ut såhär: väckning 07:00, iväg till grani 07:35, med buss till Åbo 8-tiden, föreläsning om Åbo Akademi och Novia, lunch 12:00, föreläsning om nånting jag inte orkade lyssna på, shopping i Åbo, buss tillbaka hem 14:45 och så ännu tåg och buss hem från grani. Det har varit en underlig dag. Har haft roligt men samtidigt känt mig riktigt jävla trött och bara så konstig. Konstigare än vanligt alltså, haha. Dessutom har det varit riktigt äckligt väder, kallt och blåsigt. Blir på så tråkigt humör av det. Men nu sitter jag hemma, drog just på mig brorsans supervarma tröja och ska se på alla Terra Nova episodes som jag har missat de senaste veckorna. Awesome. Och så ska jag antagligen bara softa ikväll och inte göra nåt speciellt, kanske städa mitt rum. Nu kallar kokosbollarna och tvn, laters!
vad har ni gjort idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar