3 mars 2012

Live, Laugh, Love

Skön lördag. Härligt väder och det är ju alltid roligt att vakna upp med sällskap. Vi somnade ganska tidigt igår eftersom vi var trötta efter vår långa dag. En sex timmars skoldag med en sjukt tung jumppatimme och raka vägen till Ikea för att äta köttbullar efter skolan. Efter att ha gått omkring lite i Ikea kom vi hit, såg på filmer och sånt. Idag började vi på samma sätt, med mat och filmer, och nu åkte Linda just hem. Har lust att gå ut lite så det ska jag göra så fort jag kommer på nåt att göra. Känner nån för att komma på promenad med mig? Det är ju lite onödigt att slösa en såhär fin dag på att bara ligga inne. Senare ska vi säkert träffas i stan med ett gäng tjejer, får se vad vi hittar på. Ha en bra dag, laters!
blå himmel!!! väntar bara på att alla träd blir gröna också
mitt morgonmål. på burken står det nånting i stil med: if you don't know what maca is, you should find out. we are not allowed to put it on the package.. så, jag googlade det---klicka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar