15 mars 2012

magical

Alltså det är så sjukt hur den filmen alltid kan få mig på så jäkla bra humör. Nu känns allt bättre, förutom det att jag inte har tränat. Därför bestämde jag mig för att göra det imorgon på morgonen. Börjar 10 så det passar ju bra att gå svettas lite före skolan. Skönt att ha bestämt det. Nu ska jag fortsätta slöa i sängen, kolla på lite himym och bara göra ingenting. Är helt slut så det är skönt att vara ensam hemma med lillasyster eftersom båda bara ser på filmer och softar. Om nån av nån konstig orsak inte har kollar Burlesque ännu så ska ni göra det nu! Så sjukt bra!
skadar ju inte att denhär snyggingen är med i filmen.. ojoj. om ni inte har sett Never Back Down eller the Roommate (där han också är med) så rekommenderar jag verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar