14 mars 2012

indian

Hej på er! Jag har haft en ovanligt lyckad morgon idag. Vaknade sju med tanken att vara i skolan 8:15 men bestämde mig för att ta en sovmorgon. Så jag har tagit det lugnt och hunnit göra allt möjligt viktigt. Just kollade jag mina frånvaron och såg att jag inte ens sku ha timme idag, så det var ju bra att jag inte for till skolan. Konstigt nog hade jag många fler frånvaron än jag trodde att jag hade, fattar inte riktigt vad det är med mig när jag skolkar såhär. Får vara slut med det nu. Ska skärpa mig lite, vet inte ens varför jag plötsligt har blivit en sån latmask. Jag tycker ju om att gå i skolan! För det mesta.. Nåja, nu ska jag så småningom börja dra mig iväg, have a great day!
har på mig nya skjortan-Gina Tricot (inte h&m som jag sa igår), svarta byxor -Carlings, vit tröja-h&m, converse + svart påsväska från pimkie--tar en bild och visar den idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar