22 mars 2012

lite ny info om dagen är bra för magen

Hehe, lärde mig att sätta på en tvätt idag. Behövde få mina svarta byxor tvättade och mamma sa att jag får göra det själv. Till sist var det ju hon som gjorde det ändå medan jag tittade på. Verkar ju inte så hemskt svårt. Alltså jag har ju gjort det förr, kanske en gång. Hjälper till hemma är just vad jag och mina syskon gör ju..! Nej, men nu har jag snart kollat alla Terra Nova delar som finns, så att jag sen kan fortsätta (och börja) med andra serier. Fina Jenny som blev opererad idag sa förresten att hon bara har legat och gjort inget hela dagen och oj så det lät lockande! Bara jag får tid tänker jag ta en dag för mig själv i sängen med datorn och bara ligga och dega hela dagen. Soft. Snart kommer det Criminal Minds och sen ska jag sova. Puss på er
ber om ursäkt för att det inte har ploppat upp bilder på mig här på länge, har helt enkelt inte haft tid att ta bilder eller sätta dem på datorn.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar