13 mars 2012

tja!

Är så mätt att jag rullar omkring nu. Mätt och glad, haha. Kom just hem efter ett litet äventyr med mamma. Vi sku tanka bilen (inte den hon vanligtvis använder) och så fick vi inte upp luckan som man tankar in i. Så hon stod där ute och talade i telefon med brorsan och försökte öppna luckan och bara "varför klickar den?" och alla gubbar runtomkring bara flinade åt oss. Själv skrattade jag så jag fick ont i magen. Före ni tycker jag är en oförskämd idiot så kan jag berätta att jag faktiskt också försökte öppna luckan. Nog för att om nån annan inte lyckas med nåt brukar det inte finnas en chans att jag ska lyckas, haha. Det var värt ett försök. Bara jag har lugnat mig och druckit några liter mjölk ska jag byta kläder (är hur irriterad som helst på mina byxor som inte gjort nånting annat på hela dagen än hållit på att falla av mig) och sen skutta iväg till sello för att köpa en topp som jag checkade in häromdagen. Efter det ska jag till skolan för att laga mat med ett gäng spanjorer och några finlandssvenskar, hoppas det blir skoj. Hör av mig senare, laters

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar