8 mars 2012

booyaaah bitches!

Jag vet, jag vet. Lovade dethär inlägget till igår men det blev inte av. Så här kommer min stora nyhet som jag ren på sportlovet nämnde att jag har: Jag fick jobb till sommaren! Närmare bestämt på en golfbana. Ska sitta vid kassan. Hur coolt är inte det? Okej, inte så coolt, jag håller med. Men jag får vara ute en del och jag får helt tillräckligt betalt (i alla fall tycker jag det). Kommer vara så skönt att inte vara pank hela tiden. Så fortsätter jag jobba nånstans på hösten tror jag. Ååh vad jag är glad! För er som söker sommarjobb och har svårt att hitta så kan jag meddela att jag fick jobbet via kontakter, jag sökte inte själv. Så tyvärr, jag har inga tips om hur man ska få jobb. Men nu vet jag att it's gonna be one hell of a summer.
Glad kvinnodag till alla tjejer förresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar