10 mars 2012

flowerpants

Kom hem för snart en timme sen efter att ha hängt i sello med Petra. Hon sku dra iväg till en födelsedagsfest och därför måste vi säga hejdå efter ganska kort tid. Men det var superroligt att träffa henne i alla fall och dessutom fick jag med mig en ny topp hem. Skoj! Gick omkring i butikerna och hittade massor som jag vill köpa, speciellt en helt härlig virkad topp i H&M. Ska gå köpa den nån dag nästa vecka. Mina planer för ikväll är lite osäkra, ska kanske träffa ett litet gäng vänner och bara se på film eller så ska jag se vad Ems har för sig om jag kanske sku göra nåt med henne. Oberoende vad jag gör så tänker jag undvika att vara ute för mycket, blir så trött av allt det gråa.
Hittade ingen större bild och det blev dåligt när jag själv försökte ta en. Ni får alltså nöja er med en liten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar