14 mars 2012

everyone's a dreamer

Jag skrev just världens sämsta engelska essä. Sen struntade jag i resten av skoljobbet och åt en hälsosam middag och nu sitter jag här som vanligt. Drog just på mig en jeansskjorta som jag köpte i Paris som jag försöker slita ut, det går inte riktigt så snabbt som jag hoppades. Sku så gärna ha på den i skolan men den ser lite stel ut nu.. På tal om skolan så hade jag som sagt en bra dag idag. En kanadensisk man var och berättade om kanadensiska indianer på engelskatimmen. Han berättade så sjukt bra och jag tycker att indianer är superfascinerande så jag bara: "ååh, berätta mer!". Hehe. Så hade vi besök av Helsingfors Universitet på eftermiddagen och jag fick faktiskt lite nyttig information. Det var alltså inte nånting speciellt med dagen egentligen, hade bara en så bra känsla efter engelskatimmen att jag tänkte det var värt att nämna. Ja, och så sjöng vi alla på rasten åt en tjej som hade födelsedag, det var ganska roligt, haha.
min pimkie väska! vet nån förresten vad man kan göra åt en väska som tappar färg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar