24 mars 2012

sleepy

Kom hem lite efter fyra igår och hoppade rakt i säng. Har säkert aldrig varit såhär trött förr. Ändå har jag hunnit med en massa idag. Petra kom hit och vi pratade bara tills hon sku iväg till stan. Hon ska vara i Tyskland i tre veckor så jag måste ju få träffa henne före det! Fast jag var så trött att mina ord bara gick fel och jag visste inte vad jag pratade om med henne, vilket ju var lite synd. Nu har jag läst lite på historiaprovet och bara jag har vaknat ur denhär koman ska jag köra lite, se på serier och kanske träna ikväll om jag orkar. Gud så trött jag är. Fast det är värt det, för jag hade en så rolig kväll igår. Mys på restaurang med tjejerna (åt världens godaste sallad!) och så kollade vi Hunger Games. Den var faktiskt riktigt bra. Inte den bästa filmen nånsin (nån sa att dehär filmerna blir som nya HP? don't think so) men kanske jag borde ha läst boken först? Bra var den ändå.
sötaste Linda och jag igår efter skolan
gårdagens: svarta byxor, converse, ny Gina Tricot topp, svart transparent skjorta från Carlings + Halsband från Lindex
Slänger in en bild från Vapiano igår bara jag får en av nån som tog bilder..? Janu/Helena, vill ni skicka åt mig? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar