25 mars 2012

bulla, kaka, kex, sallad...

Woaah är så mätt att jag spricker nu. Hade tänkt att jag sku hålla mig till salladen men gjorde jag det? Nej det gjorde jag inte. Åt av allt som fanns (fast bara en sorts kaka!) och nu svimmar jag snart. Eller nåt liknande. Men jag har hunnit umgås med alla gäster (träffade dessutom min kära mormor igen och det var superroligt för hon är så härlig och pratsam och jag träffar henne ganska sällan), prata med mina roliga små kusiner och dessutom har jag gjort min engelska presentation och övat på mitt hissaprov. Ska ännu läsa lite, så allt sitter ordentligt, och sen ska jag skriva en essä och hoppa i säng. I morgon blir det en lång men ganska rolig dag (tror jag) så jag måst sova ordentligt. Hejhopp nu ska jag aktivera mig! Kram
lovade er en bild från fredagen och här har ni en goding på mig och mina kära töser :)
famo hämtade med sig en av fafas gamla klockor åt mig eftersom jag har längtat efter en redan i många år--love it!

2 kommentarer:

  1. en goding indeed.... ganska smooth måst ja säga...

    SvaraRadera