6 mars 2012

ska vi göra nåt äckligt

Tre saker som hände idag:
1. Tänkte på våren och vad som hör till den så jag lackade mina naglar. Nu är de färggranna
2. Vi vann överlägset i sista korismatchen -- förstås
3. Brandalarmet gick på i skolan, gissa hur många som ens reagerade? Alla bara: ööh vadå?
Nu ska jag börja göra mig klar för att åka iväg och träna. Kommer bli kul, speciellt eftersom Emma kommer med och hon sa nånting om brownies.. Kommer aldrig kunna börja äta hälsosamt igen om det fortsätter såhär. Tänker på att jag borde träna för att vara fit på sommaren men det blir inte riktigt av. Sku så gärna sitta ute just nu och få fräknar än dra mig iväg och träna. Men vad gör man inte för att bli en beach-babe? Haha.
Vet ni vad förresten? Jag håller på att få en ny tand. Känner mig som en femåring. Enligt pappa är det en visdomstand (ni vet, som kommer längst bak, bakom alla andra tänder) och om det är så kan den ju faktiskt vara bra att ha.
dagens
dålig telefon=dålig kvalle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar