5 mars 2012

a girly girl

Hej, gissa vad jag håller på med? Igen. Nätshoppar. Drömmer mig bort till sommaren. Tänker ut awesome sommar-outfits som jag aldrig kommer att ha för att jag på sommaren är så lat att jag bara oftast drar på mig de första bästa shortsen och en bikini. I sommar vill jag ha klänningar, det har jag sagt förr. Söker efter de perfekta sommarklänningarna som bäst. Och shortsen. Jag älskar säkert inget lika mycket som shorts. Nästan. Jag har i allafall ganska många, mina favoriter är helt klart de ljusröda med vita stjärnor som jag köpte i Italien och de röda som kom med mig hem från Frankrike. Båda är lite korta, nästan så jag går omkring och visar rumpan, med det gör inget, haha. Man ska ju blotta sig på sommaren, right? Nej nu ska jag spela lite Crash och 21:00 är det äntligen efter en lång paus DHW som gäller! The last season, booyah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar