18 mars 2012

what makes me happy

Har haft en helt otroligt bra dag. Kom hem från Linda, hoppade genast in i bilen, körde omkring lite (på riktiga vägar också) och hade jätteroligt! Lillasyster ville följa med när jag körde så hon bara satt bak i bilen och flinade när jag gjorde fel. Och fel gjorde jag. Stannade vid ett trafikljus för det var rött, och när jag sku iväg slocknade bilen. Tre gånger. När jag sen äntligen kom iväg var det en lång kö med bilar bakom mig, hehe. Så akta er på vägarna när jag är ute och kör! Efteråt åkte vi till butiken med pappa och köpte sallad för hela slanten. Halv fyra kom fem tjejer hit och vi gjorde caesarsallad och Emma gjorde en sjukt god efterrätt och så satt vi bara och pratade. Jätteskönt och vi hade massor att prata om fast vi sågs senast på fredag. Där ser man att man inte hinner prata i skolan fast man ses där..! Nu är jag på toppenhumör och ska fixa lite här hemma, se på lite serier, läsa lite av boken som alla har läst och som jag också bestämde att försöka mig på: One Day, och sen ska jag sova. Kram
en urgammal bild på mig. snygg va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar