16 mars 2012

I want to party!

Har sån sjuk lust att göra två saker. 1. Dricka helt för mycket. 2. Gå ut och skaka rumpa och hoppa i timmar! Har bara sån lust att festa riktigt ordentligt. Efter min dåliga dag igår kom jag fram till att jag inte har haft lust att festa på riktigt på säkert över fyra månader. Vinterdvala ni vet. Eller kanske ni inte vet. Men jag har som ni kanske har märkt bara tagit det lugnt med vänner de flesta veckosluten på senaste tiden och också då jag varit med folk som festat så har jag inte riktigt varit med i känslan. Nu när våren är här och vi tänkte på våra sommarfester i skolan igår så fick jag sån lust att bara skratta, dricka och dansa hela natten lång. Väntar så på att fylla 18 men tills det får det vara bra med det jag kan få nu. Åh fan kan inte vänta till ikväll! Jag vet inte ens vad vi ska göra men i alla fall!
kvällar som denhär saknar jag. om nån vill veta så var vi båda lite väl fulla och halvsov typ? haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar