11 mars 2012

happy

Åh okej, wow. Känner mig helt otroligt otrolig nu. Att köra bil är inte bara roligt, det känns helt sjukt bra när man lyckas också! Först satt vi inne i garaget med pappa och gick igenom hur en motor fungerar, sen provade jag kopplingen, gasen, bromsen, växelspaken och allt. Tryckte på alla knappar i hela bilen. Efter det tyckte pappa att det sku vara bra att jag får känna hur kopplingen känns då bilen är startad så vi körde ut ur garaget. Efter att jag sen hade kört fram och tillbaka på gården en stund så klarade jag faktiskt av att...håll i hatten nu (hehe)...köra in bilen i garaget helt själv! Fast pappa sa ju vad jag sku göra och hjälpte mig vända på ratten om jag glömde att göra det men nästan helt utan hjälp gick det! Är så jäkla stolt över mig själv nu, kan inte vänta på att få köra igen, speciellt att köra omkring när jag verkligen lärt mig köra påriktigt. Kommer att bli så roligt!!
Annars har min dag varit ganska lugn och händelselös. Vaknade 10tiden hos Ems, åt morgonmål, såg slut Fight Club (skitbra rulle!), kollade Kauna (eller the Grudge som den egentligen heter) som jag inte har sett förr och så kom pappa efter mig. Just åt jag middag och nu ska jag bara ta det lugnt, skippa läxorna och städa mitt rum bara jag får energin till det. Det råder ett sånt kaos i mitt rum nu att jag helst undviker att ens gå in dit. Det är väl bara att kolla en himym och sen dra upp musiken på högsta volym och ta itu med städandet. Hoppas ni också har haft en bra dag, hör av mig imorrn! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar