18 mars 2012

drawsome!

Hej, hej!
Ligger på Lindas golv och gör absolut inget fiffigt. Vi håller alltså på med det vi gjort sen vi kom hit igår. Jag steg upp runt 12 igår, drack te för att få bort min dagen-efter känsla (lyckades inte), tog en snabb dusch och mådde dåligt. Hoppade i bilen för en körlektion med pappa och jag körde omkring på två olika parkeringsplatser i över en timme! Kände mig som värsta ledaren av fast & furious gänget typ. Tyvärr orkade pappa inte sitta bredvid mig och göra inget medan jag körde runt, runt på parkeringen, så han körde mig till grani och jag gick på Lindas brors handismatch istället. Skojigt var det att se på handis, som vanligt. Efteråt kom vi till Linda och sku egentligen träna men vi fastnade framför draw something. Så det blev bara en massa spelande och raclette till middag för oss igår. Jag måst nog medge att det var skönt med en lugn kväll med tanke på hur det snurrade i huvudet ännu när vi sku sova. Sov gott gjorde vi och nu har vi ätit morgonmål och spelat. Socialt, va? Om nån timme ska jag börja ta mig hemåt, gå i duschen, köra lite och sen kommer några tjejer till mig för lunch och söndagsmys. Sitter fint med sånt en dag som denhär. Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar