5 mars 2012

the Daily Prophet

Sitter i datasalen och drömmer om plättarna som väntar på mig när jag kommer hem idag. Dregelvarning! Hehe. Vi ska skriva en insändare till en engelsk tidning (skickar förstås inte in den) så jag började med att googla "the Daily Prophet" som den trogna HP nörden jag är. Just nu läser jag ändå en artikel om överviktiga människor som får sjuka summor för att de är så tjocka att de inte kan leva ett normalt liv. Ska säkert skriva om det. Har inte bestämt mig ännu om jag ska vara på tjockisarnas sida eller emot dem (emot tror jag). Ursäkta mig för att jag kallar dem tjockisar, har faktiskt inget emot större människor så bli inte sura på mig. :)
klicka på bilden för artikeln!!!
P.S. kolla in denhär klänningen..! --> klicka här!!!

2 kommentarer:

  1. hahaha shit va man ser fömycke :DDDDDD
    Ems

    SvaraRadera
    Svar
    1. ATT man ser! haha ja fick en liten chock :D

      Radera