1 mars 2012

forget regret

Glömde helt att säga att det var skottdag igår. En dag som finns en gång på fyra år! Hoppas alla ni tjejer friade till nån, jag glömde förstås att göra det, haha. Men nog om igår. Idag kollade jag just på Criminal Minds och denhär trailern:
Väntar såå på att få se den! Första Snabba Cash filmen var ju hur bra som helst fast den för mig för med sig lite minnen jag lika bra sku kunna glömma och JW är ju snygg som få. Förutom denhär är det många andra nya filmer nu också som verkar bra och som intresserar mig. Några finska också, konstigt nog. Till exempel denhär(klicka!). Mest för att den handlar om killar utan skjorta, inte för att den verkar speciellt bra. :)
Så ännu ett tips på vad ni ska kolla, eller läsa. Läs dethär--->vår gammeldans text! Kolla bilderna i bildarkivet också.
Sängen kallar, nu ska jag gå. Gonatt!
Två bilder från gammeldansen som jag just hittade. Roliga.. Kolla killarnas ben på den nedre bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar