20 mars 2012

dåligt humör

Usch. Blä. Huj. Fan. Inte kul. Har världens huvudvärk, är sönderstressad (kan man vara det? kanske det heter nåt annat men ni vet vad jag menar) och har ännu massor att göra. Har suttit framför datorn i över tre timmar nu och vad har jag fått gjort? Jag har gjort min historialäxa och snart skrivit klart min engelska book report. Det är alltså bara ett föredrag om teatern och en film review, båda på engelska, kvar. Fast jag nästan föredrar att skriva på engelska är dethär inte alls roligt nu, eftersom jag har sån huvudvärk att jag inte kan tänka på filmen jag såg. Dessutom var internet just nere i över två timmar och nu är det superlångsamt så jag kommer antagligen inte att få nånting gjort. Om 20 min börjar Grey's och jag ska fan se på det, måste unna mig själv lite vila emellanåt! Sen sitter jag uppe hela natten om jag måst men Grey's ska jag (och ni!!) se på. Ber om ursäkt för att jag bara klagar och för att jag varit lite tråkig denhär veckan, varnar er dessutom för att det kommer att fortsätta. Har fullt upp med en massa hela veckan och veckoslutet, och nästa vecka börjar provveckan. Med lite tur hinner jag ändå ha lite roligt på veckoslutet fast jag ska läsa på prov.. Nej nu får jag väl ta och sluta här för idag, måst få nånting gjort. Hejdå!
söt bild för att lyfta på humöret :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar