7 mars 2012

life is a special occasion

Jag mår illa. Jag är trött och irriterad. Typisk onsdagskväll alltså. Just nu önskar jag att jag sku ha en egen lägenhet så jag sku få lite lugn och ro. Men min dag var riktigt bra faktiskt. Som jag tidigare sa kom jag en timme för sent till skolan, sen missade jag största delen av min andra lektion för att vi bestämde oss för att hålla ett möte (för att inte behöva gå på timme) och så var det lite stuff som måste skötas så jag missade lite av en annan lektion också. Men jag blev faktiskt en timme extra i skolan för att få bort min frånvaro från morgonen. Booyah, ingen skolkning för mig inte!
Efter skolan kom Helena och jag hit och åt lunch och gjorde det vi alltid gör: vi bara pratade i timmar. Det var skitroligt och hon hjälpte mig bestämma vad jag ska dra på mig resten av veckan så jag kan undvika klädkriser som den jag hade idag. Ååh förresten, jag har bra nyheter!! Berättar i ett inlägg lite senare ikväll, nu ska jag skriva en engelskagrej. Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar