9 mars 2012

I like it like that

Dagens


Antingen nån av dehär ↑, eller den blåa som jag satt i ett tidigare inlägg (klicka!), ska jag ha på min födelsedag. Är lite (läs: mycket!) kär i dem. Som ni ser är de inte lika tuffa som mina kläder vanligtvis är, hehe, men jag tycker om dem just därför. Härliga sommarklänningar i tunna tyger och ljusa (gärna pastell-) färger. Love 'em! Märkte idag att nästan alla människor går i bara mörka kläder så jag tänkte satsa på ljusare färger i sommar. Fast lite mörkt skadar ju inte. Förresten, kolla in Gina Tricot's sommarkläder, jättesnygga! Har inte på länge hittat nånting jag tycker om där men nu finns där en hel del fint. Tänkte åtminstone satsa på lädervästen, den vita virkade klänningen (även om Jenny också ska ha den, den är ju bara så jäkla fin!), de vita shortsen med nitar, toppen med fransar nertill (kanske) och några av deras fina bustiers. Måst få pengar nu ren så jag kan köpa allt medan det ännu finns. Viktigast är shortsen och klänningen. Haha märker ni hur varannat inlägg handlar om sommarkläder nu? Ber inte om ursäkt för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar