2 februari 2012

you look good

Tjatja! Hur mår ni idag? Det blev faktiskt -20 grader, jag trodde nästan inte på det själv men här har vi årets hittils kallaste dag. Mysigt va? För er som måst gå ute och frysa är det kanske inte så roligt, men jag vaknade klockan elva, fick en liten panikattack när jag trodde jag hade försovit mig, bara för att sen komma ihåg att jag är ledig hela dagen. Jag bestämde mig för att kompensera min gårdag (årets ohälsosammaste dag) med att börja min dag med världens godaste smoothie. För övrigt så har jag ont i halsen så jag är inpackad i varma kläder för att inte bli sjuk till gammeldansen. Eller hissaprovet.. Nu ska jag se på film och sen kommer väl Embla hit och senare ikväll blir det träning. Och provläsning.
Vanessa Paradis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar