29 februari 2012

me gusta

Har inte glömt hur man skrinnar! Var ganska säker på att jag antingen sku sluta dagen på sjukhus eller i en snödriva. Men nej, den slutade hemma hos Linda. Och nej, förstås skippade vi träningen också. As usual. Borde verkligen dra mig till esport men det blir bara inte gjort. Har inte tränat på två veckor nu. Eller mer. I allafall så blir det nog till lördagen före jag hinner träna, har helt fullt upp hela veckan. Idag gjorde vi läxor med Linda, satt framför datorn och kollade allas elevdanser och så planerade vi fredagen lite. Nu är jag på lite konstigt humör, sånt man blir på av att umgås med den tjejen för länge, haha. Mys. Imorgon är det biologiförhör som gäller och hur mycket har jag läst? Inget alls. Tänkte kolla igenom det vi skrev på timmen och se om jag alls lär mig nåt. Don't think so. Nu måst jag göra min franskaläxa, öva på förhör och gå i duschen. Sen ska jag sova! Gonatt
neonpink-Emma, haha. Hon var en aning bättre än jag på lätkä, förvånande nog
skrinnar with style!
arg? nej, läser Kalle Anka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar