17 februari 2012

fredag-äntligen!

Idag smäller det! Men först ska det fixas, dansas och vi ska äta. Kommer att bli en helt otrolig dag har jag på känn, men nu börjar min dag med att ta det lugnt medan mitt hår + min makeup fixas. Skönt att Laura fixar allting och jag inte själv behöver oroa mig för att göra nånting fel. En confession: jag hade väckarklockan på klockan 8 men vaknade ren halv sju och steg upp sju. Det pirrar lite i magen, men på ett bra sätt. Mamma ska hjälpa mig att få på klänningen ordentligt efter hair and makeup och 12-tiden ska jag vara i skolan för att dansa för högstadiet + gymnasiet. Efteråt ska vi iväg till en kompis för att dricka lite, umgås och vänta på att gå tillbaka till skolan till klockan 4 då vi ska fotograferas och dansa för föräldrarna. Om nån vill se är det 17:30, 5€ i GGs och ni får antagligen inte sittplatser. Men kom ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar